icon--black icon--white
کارگاه آموزش جامع قراردادنویسی در تاریخهای ۲۹-۳۰-۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد. اطلاعات بیشتر
کارگاه آموزش قراردادنویسی فارسی دوره پایه در دانشگاه مفید قم در تاریخهای ۱۷-۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد. اطلاعات بیشتر
کارگاه آموزش قراردادنویسی فارسی دوره پایه در دانشگاه علامه طباطبایی در تاریخهای ۱۸-۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می شود. اطلاعات بیشتر

مدرسه قراردادنویسی

آزمون ورودی مدرسه قراردادنویسی-کانون قراردادنویسان ایران

شرایط مدرسه قراردادنویسی

برای ورود به مدرسه قراردادنویسی لازم است کارگاه آموزش جامع قراردادنویسی را گذرانده و در آزمون ورودی مدرسه که معمولا در اسفندماه هر سال برگزار می شود قبولی را اخذ کرده باشید.

مفاد آموزشی مدرسه:

مفاد آموزشی مدرسه مشتمل بر هشت قرارداد زیر است:

ترم اول

ترم دوم

قرارداد کار قرارداد اجاره کالا
قرارداد محرمانگی قرارداد خدمات  
قرارداد وکالت قرارداد مشارکت
قرارداد خرید کالا قرارداد لیسانس

روش آموزشی:

نحوه نگارش هر یک از قراردادها، تمرین نگارش قرارداد، بررسی استانداردهای قراردادی مرتبط.

توضیح تفصیلی دوره:

هدف و رویکرد ایجاد کانون قراردادنویسان ایران مبنی بر ارائه خدمات قراردادنویسی به شرکت ها و تجار بوده که به مرور زمان و درخواست شرکت ها برای آموزش پرسنل، طرح برگزاری کارگاه های اموزش قرارداد نویسی در دستور کار قرار گرفت. کارگاههای آموزشی به صورت فصلی در قالب سه روز (هر روز ۸ ساعت در مجموع ۲۴ ساعت) برگزار گردیده است. در طول این مدت با توجه به کاربردی بودن آموزش ها و درخواست مکرر اعضا، تصمیم بر این شد که آموزش ها به صورت تفصیلی تر در قالب مدرسه قراردادنویسی به صورت ترمیک برگزار گردد. شرط اول برای ورود به مدرسه قراردادنویسی اخذ عضویت افتخاری کانون است که به صورت کد اختصاصی عضویت در اختیار اعضا قرار گرفته و روی کارت و گواهی صادره درج شده است. لذا فعلاً امکان پذیرش عمومی وجود ندارد. بعلاوه با توجه به ماهیت و روش برگزاری مدرسه، امکان برگزاری آن به‌صورت آنلاین نیز وجود ندارد و ما عذرخواه مخاطبین عزیز شهرستانی هستیم. طول آموزش دو ترم خواهد بود. هر ترم ۴ ماه طول خواهد کشید که به صورت هفته‌ای یک جلسه حضوری احتمالاً در دفتر کانون برگزار خواهد شد. روز پیشنهادی یکشنبه هر هفته و مدت زمان آن در هر هفته دو جلسه یک ساعت و نیم هست که امکان تغییر وجود دارد. نحوه‌ی ثبت نام به این صورت هست که ابتدا در آزمون ورودی ثبت نام و شرکت خواهید کرد. ده نفر اول آزمون پذیرفته شده و وارد مدرسه خواهند شد. شروع ترم اول اردیبهشت  بوده و تا مردادماه ادامه خواهد داشت. بعد از یک ماه تنفس، ترم دوم از شهریور تا دی ماه خواهد بود. پس از پایان مدرسه و با فاصله یک ماه می توانید در آزمون میرکس شرکت کرده و به صورت جداگانه برای هر قرارداد، مدرک مدرسه قراردادنویسی را دریافت خواهید کرد. در مجموع از ثبت نام در آزمون ورودی تا دریافت مدرک نهایی یک سال در خدمت شما خواهیم بود. آزمون به صورت حضوری خواهد بود. محل آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد. سوالات از کتاب جامع قراردادنویسی تالیف دکتر متولی و سمانه کافتری استخراج خواهد شد. تفاوت مدرسه قرارداد نویسی با کلاس های تمرینی در آموزش تفصیلی قرارداد نویسی و کار عملی در نگارش قرارداد و همچنین تحقیق و پژوهش و ارائه ان توسط هر یک از شرکت کنندگان  بوده که در نهایت به تایید استاد خواهد رسید و ضمن ادامه روند کلاس تمرین، هشت قرارداد مشخص شده به صورت تخصصی از ابتدا نگارش  خواهد شد. کلاس تمرین برای عزیزانی که قصد دارند اطلاعات خود را به روز نگه دارند و با تمرین و تکرار قرارداد نویسی متبحر باشند مناسب است. مدرسه قرارداد نویسی علاوه بر این، عزیزان برای مخاطبینی که قصد یاد گیری قراراداد های تخصصی  را به صورت حرفه ای تر دارند مناسب خواهد بود، در نهایت ضمن عذر خواهی مجدد از عزیزانی که امکان شرکت حضوری در مدرسه را ندارند ان شاالله در آینده بتوانیم به این عزیزان نیز خدمات ارائه کنیم.

آزمون پایان دوره:

آزمون هر یک از قراردادها مشتمل بر ۱۵ سوال تستی که مجموعاً ۴۵ نمره و حدود ۱۲ سوال تشریحی که مجموعاً ۵۵ نمره خواهد داشت. 

گواهی پایان دوره:

گواهی پایان دوره مبتنی بر موفقیت در آزمون میرکس به تفکیک هر یک از قراردادها صادر می شود که حاوی تاییدیه کانون مبنی بر صلاحیت شخص در نگارش هر یک از قراردادها خواهد بود. در هر یک از قراردادها رتبه بندی به صورت عالی (نمره ۹۰ به بالا)، خیلی خوب (نمره ۸۰ تا ۹۰) و خوب (نمره ۶۰ تا ۸۰) صورت می گیرد. کسانیکه حایز رتبه های موصوف نشوند، صرفا گواهی گذراندن دوره به میزان ساعات حضور به آنان تقدیم می گردد.

 

اطلاعات دوره اول مدرسه قرارداد نویسی ۱۴۰۱

اطلاعات دوره دوم مدرسه قراردادنویسی ۱۴۰۲ 

اطلاعات دوره سوم مدرسه قراردادنویسی ۱۴۰۳